måndag 18 januari 2010

Automatisk tejprulle!

Hela Skåne har legat djupfryst sedan mitten på December. Istiden är definitivt tillbaks och den globala uppvärmningen har avstannat totalt i den här regionen.
Aktiviteten på den här bloggen har varit nerfrusen ett bra tag nu. Men nu får det bli ändring på det.

I dag var jag ute på nätet och letade lite små fyndigheter till min scrapbooking. Kom på att dubbelhäftande tejp kan man nog få tag i på nåt byggvaruhus. Även om det i så fall brukar vara tjockare varianter än jag behöver. Jag surfade i alla fall ut på nätet för att se vad som fans. Självklart har ju utvecklingen gått framåt när det gäller dubbelhäftande tejp, men dröm om min förvåning när jag såg den här tejprullen på Harald Nyborg. Kan det bli mer High-tech än så här?



Snacka om att det är rätt coolt att tejprullen kommer i håg den senaste mätningen! Men var sätter man i batterierna?

Kanske dags gå och väcka personalen på internetavdelningen, Harald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar