onsdag 19 januari 2011

Sitt inte där och sminka munken!

Vi är ett gäng som brukar stanna kvar på Unikum efter skoltid. Jag tycker så mycket om den stunden på dagen. Det är så lugnt då och man kan jobba med vad man vill.

I dag fortsatte jag på mitt projektarbete efter skolan. Jag satt i lugn och ro och jobbade när jag plötsligt upptäckte vad en av mina vänner gjorde. Jag trodde inte mina ögon. Han satt där helt oblygt i klassrummet och sminkade munken.

Jag tog förståss inga bilder när han gjorde det, men här är resultatet:

Först bara en bild på Herr Munk innan han kommer ut ur gardroben


Herr Munk kraschlandade i sminklådan och vi fick slita ut honom ur gardroben

Herr Munk är skapad av Rami Mäkinen och trivs väldigt bra med detta. En längre intervju med Herr Munk utlovas under våren.

1 kommentar: