söndag 4 september 2011

I begynnelsen var…. Ctrl + Alt + Delete

Upptäckte just att min dator gick mycket långsammare än valigt och kom på att jag inte har rensat webbhistoriken sen jag började använda Google Chrome för någon månad sedan. Jag är inte så teknisk, men jag tänkte att det kunde vara en av bovarna i dramat. Så jag gick in på ”inställningar” på Chrome och fick se en av de värsta historieförfalskningarna någonsin.

Den här webbläsaren påstår ju till och med att den är äldre än Ingvar Kamprad.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

    SvaraRadera