söndag 7 december 2008

Skåne är hemma

Johan Glans World Tour of Skane! (Dvd)
Köp den! Köp Den! Köp den!
Jag har inte skrattat så högt och så mycket sen…. Ja nånsin!
Skratttårar rann och jag kunde knappt andas... borde nästan vara varningstext på denna föreställning! Helt underbar!

OBS!
För att få ut lika mycket som jag fick av föreställningen bör man va skåning, men om ni bara skrattar hälften så mycket som jag gjorde och bara fattar hälften av alla skämt kommer ni vara minst lika nöjda! Egentligen handlar det bara om vilken sorts humor man har. Jag utnämner enhälligt härmed helt fritt och lagligt Johan Glans till Kung av Stand-Up!

Martin Svensson, Stå-upp:are som är med på Bonusmaterialet på skivan får bli Statsminister i Johans kungarike. Jag gillar verkligen dessa två skånska komiker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar