torsdag 12 februari 2009

Hide-and-seek, Arnold?

Har hittat ännu en ven i mina konstnärliga ådror! Den gamla media-eleven vaknade i mig och väckte redigeraren. Nu har jag klippt ihop coola musikvideos. Men eftersom jag inte har upphovsrätt till det material, i varken musik eller bild lägger jag inte ut det här. Fast inte för att jag tror att Schwarzenegger skulle jaga mig (och i så fall hade jag inte sprungit och gömt mig)

Lägger ut nåt när jag gjort musik och film själv.
Undrar bara var jag ska hitta en bildfager hjälte här i min inte allt för glamorösa vardag.
Och sen kommer nästa problem, hur 17 ska jag kunna göra en låt som är lika bra som Phil C.s ”Son of man”? Fast den är faktiskt bättre på tyska ”So ein mann”.

Jag menar kan det bli vackrare än så här?

”Oh und alle deine Träume
Und was dein Auge sah
Sie bleiben bei dir ewig
Sind immer für dich da”

1 kommentar:

  1. Son of Man är faktiskt riktigt grym, även om min favvis är You'll Be In My Heart. Strangers Like Me är också ganska grym. =) Men när det gäller tyska versionerna...jag får helt enkelt tro dig på ditt ord! ;)

    Å sluta göra porr-sekvenser med Arnold och Rederiet medlemmar! :D

    SvaraRadera